ساعات کاری شنبه تا جمعه 08:00 تا 20:00
  • تماس

    0912-1598713

  • ایمیل

    info@toofansanat.com

نرخ نامه قطعه شویی

قطعه شویی قطعات سنگین و سبک دارای نرخ نامه های صنفی مشخصی هستند. دستگاه های قطعه شوی که امروزه به شکلی گسترده در کارگاه های صنعتی و بسیاری از مکانیکی ها مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان دستگاه با درآمد ثابت اما قابل توجه شناخته می شوند.  

این دستگاه ها که به عنوان دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، با توجه به نوع کارایی و همینطور میزان کیفیت در شستشوی قطعات، درآمدزایی متفاوتی را نیز به همراه دارند. به طور مثال نرخ قطعه شویی قطعات و تجهیزات سبک تفاوت چشمگیری با قطعه شویی قطعات سنگین از جمله ماشین های سنگین مانند خاور دارد.

لیست کامل هزینه و درآمد قطعه شویی

هزینه و درآمد قطعه شویی قطعات سنگین و سبک در شهرهای مختلف متفاوت است، اما با توجه به ارائه نرخ نامه های دقیق از قیمت قطعه شویی دستگاه های مختلف می توان گفت که هزینه تقریبی شست و شوی قطعات پراید حداکثر 130 هزار تومان برآورد می شود. این تعرفه در خودروهای سنگین مانند خاور با توجه به نوع قطعه متفاوت خواهد بود.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که دستگاه قطعه شویی را به دستگاهی کاملا کاربردی تبدیل می کند، امکان شستشوی بیش از 16 موتور کامل در ساعات کاری محدود (8 ساعت کار) است. موضوعی که قطعا به درآمدزایی بالا و همینطور انجام دقیق و باکیفیت مراحل شست و شوی قطعات منجر می گردد.

1 دیدگاه ها

  • سلام شغل قطعه شویی زیر نظر کدوم اتحادیه هست؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.