ساعات کاری شنبه تا جمعه 08:00 تا 20:00
  • تماس

    0912-1598713

  • ایمیل

    info@toofansanat.com

انواع پودر دستگاه قطعه شویی کدامند؟ | آموزش نحوه استفاده از پودر

انواع پودر دستگاه قطعه شویی به عنوان یک ترکیب موثر به منظور تمیزکاری و موتور شویی انواع قطعات صنعتی در سیلندر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از انجام مراحل تولید قطعات صنعتی نیز به منظور آماده سازی نهایی این قطعات و بسته بندی آن ها انجام مراحل شستشو با استفاده از پودر قطعه شویی الزامی است.

بنابراین می توان گفت که پودر چربی گیر و قطعه شویی از جمله کاربردی ترین انواع شوینده های صنعتی است که می توان شاهد عملکرد موثر آن ها در افزایش سرعت پاکسازی قطعات صنعتی بود. از بین بردن چربی و انواع آلودگی ها از قطعه صنعتی در حقیقت باعث صرفه جویی در مصرف رنگ و بسیاری از ترکیبات دیگر حین انجام مراحل آبکاری می گردد.

برای خرید دستگاه قطعه شویی می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

صرفه جویی در مصرف پودر دستگاه قطعه شویی

صرفه جویی در مصرف پودر دستگاه قطعه شویی یکی از اصلی ترین دلایل اهمیت استفاده از این پودر در صنایع مختلف است. آماده سازی نهایی قطعات پس از انجام رنگ کاری و اعمال برخی تغییرات روی قطعه صنعتی انجام می گیرد. بنابراین استفاده از انواع پودر دستگاه قطعه شویی باعث از بین بردن صد در صد چربی های روی قطعه و در نتیجه انجام صحیح مراحل نهایی سازی می شود.

از طرفی صرف زمانی بسیار کوتاه برای چربی گیری قطعات و عدم نیاز به جذب نیرو کار جدید به منظور انجام این فرآیند، در حقیقت باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. به ویژه در محیط کارگاهی که امکان صرف زمان طولانی برای فرآیند نهایی سازی قطعات وجود ندارد، استفاده از انواع پودرهای قطعه شوی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها به افزایش دوام و کیفیت نهایی کار کمک می کند.

انواع پودر قطعه شویی

پودرهای قطعه شوی بسته بندی و پودرهایی که به صورت مایع مورد استفاده قرار می گیرند از انواع پودر قطعه شویی مورد نیاز در صنایع مختلف به شمار می روند. 

دلیل استفاده از پودر قطعه شویی

با توجه به این موضوع که امکان استفاده مداوم و مکرر از انواع قطعات خودرو به علت هزینه های نگهداری و تعویض بالا وجود ندارد، می توان به واسطه استفاده از پودرهای قطعه شوی شاهد نو کردن بسیاری از تجهیزات خودرو از جمله تجهیزات مربوط به سرسیلندر، سیلندر و البته گیربکس بود. ضمن اینکه استفاده از پودر قطعه شویی تنها مخصوص تجهیزات خودرو نیست و می توان به شکلی گسترده از این محلول که به صورت مایع و پودر در بازار وجود دارد، برای مصارف صنعتی استفاده کرد.  

برای اطلاع از قیمت دستگاه قطعه شویی کوچک می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

نحوه استفاده از پودر دستگاه قطعه شویی

استفاده از دستگاه قطعه شویی به منظور چربی گیری و پاکسازی انواع قطعات صنعتی بر اساس نکات مشخصی انجام می گیرد. نکاتی که رعایت آنها می تواند باعث افزایش راندمان کار و در نتیجه مدیریت هر چه بهتر انرژی، نیروی کار و هزینه ها گردد.

در صورتی که پس از یک یا دو بار استفاده از دستگاه، متوجه عملکرد ضعیف آن بر اساس حجم پودر قطعه شویی که به دستگاه اضافه شده، بودید، می توانید نسبت پودر قطعه شویی را به حجم آب مورد نظر اضافه کنید.

  • حداکثر تا 5/2 درصد حجم دستگاه، پودر دستگاه قطعه شویی را به آن اضافه کنید.
  • دما آب را حداکثر تا 70 درجه سانتی گراد بالا برده و به دستگاه قطعه شوی اضافه کنید.
  • مراحل قطعه شویی را آغاز کنید.

با توجه به میزان پودر و همینطور حجم یا دما آب افزوده شده به دستگاه، می توانید مدت زمان شستشو قطعات در دستگاه را کاهش یا افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که تعریف دما 70 درجه برای دستگاه با توجه به شکسته شدن ترکیبات پودر قطعه شویی و در نتیجه اکتیو شدن این ترکیبات، می تواند در نهایت بهترین نتیجه ممکن را به همراه داشته باشد.

از طرفی در شرایط آب و هوایی خاص که بر اثر سرما زیاد دستگاه کارایی لازم را ندارد، می توانید ضمن افزودن هر یک از انواع مایع یا پودری مواد شوینده قطعات صنعتی راندمان دستگاه را تا بیشترین حد ممکن بالا ببرید. به طور مثال در صورت افزایش میزان ترکیب پودر قطعه شویی تا 3 درصد باید دما آب را روی 80 درجه سانتی گراد تنظیم کرده و حداکثر 20 دقیقه را برای زمان شستشو اختصاص دهید! 

نکته آخر درباره انواع پودر دستگاه قطعه شویی 

در این مقاله کوتاه از طوفان صنعت به بررسی هر یک از انواع پودرهای دستگاه قطعه شویی و نحوه استفاده از آن ها در صنایع مختلف پرداختیم. باید به خاطر داشته باشید که استفاده از پودرهای قطعه شویی باعث آسیب رساندن به قطعات خودرو و موتور نمی شود، از طرفی عدم نیاز به صرف انرژی زیاد در رابطه با شستشو قطعات صنعتی یکی از مهمترین امتیازاتی است که می توان برای معرفی هر چه بهتر این محصول به آن اشاره کرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.